8 Aralık 2012 Cumartesi

DIY MUM - DIY DOLAP - DIY VAZO - DIY KUMBARA -KENDİN YAP

 
hem kavanozların değerlensin hemde bir kumbaranız olsun ... gerekli malzemeler sprey boya ,yapıştırıcı beğendiğiniz bir figür yada  oyuncak

 
herkezin yavaş yavaş eskimeye yüz tutmuş bir dolabı vardır atıp yenisini almayın daha iyisi ve şimdilerinde modası olan eski dolabı zımparayla yıpratın  zevkinize göre sevdiğiniz bir boyayla boyayın ve gördüğünüz gibi banyodada çok şık durmuş :)

 
biryerlerde DIY dan bahsediliyorsa oralarda mumun konusuda açılır bu aralar bende mum olayına takmış durumdayım ben şuan evimde renkli cam bardak içine mum yakıyorum gece lambası gibi çok farklı bir renk yayıyor çok seviyorum ...

 
işte size eski vazolarınızı değerlendirmeniz için bir fikir onları gelişi güzel boyayın ortaya böyle çok şirin objeler çıksın  keşke ben bunu evdeki vazoları atmadan görseydim ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder